1 blir 2


Jag kommer ihåg när jag träffade honom för första gången. Jag kommer ihåg allt som hände den gången, då när han kom in i mitt rum och sa hej.
Det var den gången, den första gången som vi faktiskt inte bråkade med varandra.

Jag hade aldrig träffat honom förut. Bara pratat med honom via sms och samtal. Vi kände
varandra knappt. Han förstod att jag var nervös, för jag kollade bort och rodnade när han pratade med mig.Jag kunde inte råför det. Vi fick den dagen tillsammans, knappt det för han åkte hem innan kväll.

Då när han åkte hem, visste jag att jag var kär.

Jag väntade på ett sms ifrån honom när han åkt hem, jag fick ett.
" Vi fick inte mycket tid tillsammans. Gick inte och sätta sig i bilen för jag ville vara kvar hos dig. Saknar dig "
Det sms:et fick mig att längta till nästa gång vi skulle träffas. Och den gången skulle få bli hemma hos honom.
Men det pep i mobilen , det var från honom. Han skrev att jag inte kunde komma, han hade för sig något .. Något förbjudet.



av Jennifer L

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Digit! 2021 prisutdelning

Min vän Jorden måste jämt snurra utan någon pause.

Digit! 2021 rekord